Thursday, February 12, 2009

RAHSIA MULTI ORGASME

Bersama ini diperturunkan Ilmu Multi Orgasme utk anda yang berminat sahaja. Ada banyak lagi yang akan saya perturunkan cuma biarlah anda mengamalkannya dahulu. Saya tidak akan perturunkan ilmu ini selagi saya tidak mencapai kejayaan dalam amalannya. Jika anda ingin tahu apakah kejayaan yg telah saya capai, emailkan secara peribadi kepada dr_hjshahrin@yahoo.com atau lawat mindgym2u.com.
Sebelum mengamalkan amalan (2) anda harus mengamalkannya Rahsia Penguasaan Ilmu Asmara Tantra terlebih dahulu selama seminggu berturut2. Kemudian barulah boleh mengamalkan amalan (2).
Anda boleh menggunakan minyak lintah utk proses pengamalannya.
DILARANG UNTUK MAKSIAT
Selamat Beramal
Ikhlas dariProf. Dr. Hj. Shahrin Abd. RahmanMindGym GroupsKota Bharu Ruqyah Centre(Islamic Consultation & Ruqyah Syar’iyyah Therapy)
RAHSIA PENGUASAAN ILMU ASMARA TANTRA (KAMASUTRA)
ATURAN TRANSFER PENGISIAN
1. Pada malam Jumaat anda dikehendaki mandi basah seluruh badan (seperti mandi junub) dengan air suam.
Sebelumnya bacalah:
Yaa Qawiyyu Yaa Matiin(Wahai Tuhan Yang Maha Kuat, Wahai Tuhan Yang Maha Perkasa)
sambil tangan kiri memegang alat vital (zakar) dan membaca 7 kali senafas dan mengusap-usapnya.
Pejam mata dan bacalah Doa Zulfaqar:
- Allaahumma solli ‘ala Saidina Muhammad 3 kali tahan nafas
- Allaahumma solli wasallim ‘ala Muhammad 1 kali tahan nafas
- Kalimah Syahadat 2 kali tahan nafas
- Al Fatihah 1 kali
- Al Ikhlas 1 kali
- Selawat 1 kali (apa sahaja selawat yang sesuai dengan anda)
- Berdoa: “Segala pujian bagi Allah yang telah menciptakan manusia dari mani. Ya Allah, jauhkanlah syaitan daripadaku dan jauhkanlah syaitan daripada yang telah Engkau limpahkan kepada kami”
Rangkapkan kedua tangan di depan dada (seperti sembah silat) sambil menarik nafas sekuatnya, tahan dan tegangkan di daerah zakar sambil berdoa agar Allah swt memasukkan Daya Ghaib Asmara Tantra. Doa tersebut terserah kepada anda. Apa pun anda berdoa, Allah swt Maha Mengetahui.
Kemudian nafas ditiupkan ke zakar sampai habis.
Dengan berakhirnya ritual ini, InsyaAllah Daya Ghaib Asmara Tantra telah bersatu dengan anda.
Amiin Ya Rabbal ‘Alamiin.
AMALAN (2)
ILMU KUAT SEKS MULTI ORGASME 8X - 11X
1. Bacalah ayat di bawah ini 7 kali pada segelas air hangat.
“Ya Qahhaaru Laailaa haillallaa huwal hidul Qahhaar”
Setiap 1 kali membacanya, tarik nafas kemudian tahan di daerah zakar. Tiup nafas ke dalam gelas. Ulangi 7 kali.
2. Minum air setengah gelas. Bakinya hendaklah digunakan untuk membasuh dan mengurut zakar sehingga kemerahan dan tegang. Kemudian disapu dengan madu yang bercampur dengan halia.
3. Kini zakar anda siap untuk digunakan.
4. Sebelum anda memasukkan zakar anda ke dalam faraj isteri anda, tekanlah titik Cakra Seks yang terletak di sisi PUSAT KUNDALINI atau TITIK TALI RAHSIA yang terletak di antara zakar dengan lubang dubur dengan cara menekan sekuat tenaga. Lakukan kira-kira satu minit dengan menggunakan jari tengah tangan kanan. Setelah itu barulah anda masukkan zakar anda ke faraj isteri anda.
5. Posisi anda berada di bawah dan pasangan anda berada di atas. Setelah beberapa saat, barulah anda boleh mengubah posisi sesuai dengan kehendak anda. Jangan lupa, kendalikan emosi anda sewaktu hubungan intim dijalankan.
6. Setelah anda merasakan bahawa air mani akan keluar, segeralah keluarkan zakar anda lalu tekanlah titik CAKRA SEKS sekuat tenaga dengan jari tengah kanan. Setelah itu teruskan pelayaran anda.
7. Bila anda sering menggunakan teknik ini, lama kelamaan anda akan mahir dengan sendirinya. Anda tidak perlu lagi mencabut zakar anda bila terasa air mani akan keluar, tapi cukup dengan mengunci titik CAKRA SEKS dengan jalan memusatkan fikiran dan pernafasan. InsyaAllah anda dan isteri anda akan puas.

No comments: